CMS Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Summoner Class อุปกรณ์พื้นฐานตะมีขายอยู่เมือง Elbeland พิกัด 30 235 สกิลใช้งาน ที่ดรอปจากมอนเตอร์ทั่วไป แผนที่ Lorencia - Scroll of Fireball - Scroll of Power Wave - Scroll of Meteorite - Scroll of Ice แผนที่ Elbeland - Scroll of Fire Ball - Scroll of Power Wave - Scroll of Lighting - Scroll of Meteorite - Scroll of Ice - Drain Life Parchment - Sleep Parchment - Chain Lightning Parchment - Damage Reflection Parchment แผนที่ Devias & Dungeon - Scroll of Poison - Sleep Parchment - Drain Life Parchment - Damage Reflection Parchment - Explosion Parchment - Requiem Parchment - Pollution Parchment แแผนที่ LostTower Atlan Kalima2 - Berserker Parchment - Chain Lightning Parchment - Lightning Shock Parchment - Darkness Parchment แแผนที่ Kalima4 Tarkan1 Aida1 Icarus - Innovation Parchment - Weakness Parchment Bonus ต่าง ๆ Energy โบนัส - WIZ & Curse Damage: • ENE 0 ~ 1,500: +0% ~ +10% • ENE 1,501 ~ 2,000: +10% ~ +30% • ENE 2,001: +30% ~ +45% ######################## เกี่ยวกับค่าพลังโจมตีทั่วไป ######################## Max ATK Power: +1 every 4 Strength points Min ATK Power: +1 every 7 Strength points Max WIZ DMG: Skill DMG +150% +1 every 4 Energy points Min WIZ DMG: +1 every 9 Energy points Max Curse DMG: Skill DMG +150% +1 every 4 Energy points Min Curse DMG: +1 every 9 Energy points ATK SUCC Rate: +5 per Character Level +1.5 per AGI point +1 every 4 Strength points PVP ATK Rate: +3.5 per Agility point +3 per Character Level ATK Speed: +1 every 20 Agility points ######################## ค่าพลังโจมตีธาตุ ######################## Max ELE DMG: +1 every 6 Energy points Min ELE DMG: +1 every 10 Energy points ELE ATK Rate: +5 per Character Level +1.5 per Agility point +1 every 4 Strength points PVP ELE ATK Rate: +5 per Character Level +1.5 per Agility point +1 every 4 Strength points ######################## ด้านพลังป้องกัน กายภาพ ######################## DEF: +1 every 3 Agility points DEF Rate: +1 every 4 Agility points PVP DEF Rate: +2 per Character Level +1 every 2 Agility points ######################## ด้านพลังป้องกัน ธาตุ ######################## ELE DEF: +1 every 3 Agility points ELE DEF Rate: +1 every 4 Agility points PVP ELE DEF Rate: +1 every 4 Agility points #มิวเถื่อน #มิวออนไลน์ #Mu #ซัมมอนมิว #Summon mu online
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now